1. Знайомство з дитиною( ПІБ, звідки приїхав).
2. Не
наголошуйте на ситуації, в якій була дитина. Але наголосіть, що зараз всі в
безпеці.
3. У кожної
дитини повинно бути чітке розуміння того, що в неї є люди, які її підтримують,
які її люблять, які їй допоможуть. І тільки завдяки цій підтримці, тільки
завдяки цьому ресурсу дитина зможе адаптуватися і пережити це все.
4. Приділити більше уваги саме в навчанні.
5. Організувати спілкування дітей з дитиною- переселенцем.
6. Дозвольте
їм сумувати, але слідкуйте за їх емоційним станом. У разі , якщо ви помітили,
що дитина довгий час знаходиться в негативному емоційному стані, індивідуально
запропонуйте допомогу фахівців.
7. Пояснюйте
дітям про важливість бути зібраним і допомагати один одному.
8. Спілкуйтеся нормально, як з усіма учнями не проявляйте жалість до них.
9. Переключайте
дитину на посильні їй завдання, якщо вона
закрита.
10.Доцільно
обговорювати з батьками можливі реакції дітей на події, тривоги та страхи у
зв’язку з ними та як це відображається в поведінці дитини. Серед дітей у класі
можуть бути ті, хто втратив батька чи матір через події в державі. Такі діти
можуть переживати втрату і в такий період у них може знизитись успішність,
можуть бути складнощі з концентрацією уваги, пригнічений емоційний стан.
11. Педагог
може обговорити з дітьми ситуацію, яка склалася, ретельно добираючи слова.
Будь-яка інформація повинна бути подана дитині, але у відповідності до її віку.
Не вживати слів "бомба", "граната", "не бійся",
" викинь це з голови", "страшно". Вживайте
"тривожно", "схвильовано*, "напружена ситуація".
Варто знати, що як би дітей не оберігати від інформації, вона до них буде
надходити від інших.
12. Непотрібно навішувати на таких дітей ярлик «проблемна» дитина. Важливо побачити
в ній особистість .
13.. Підтримуйте постійний контакт з батьками дитини чи особами, які їх замінюють.
Програйте з усіма дітьми гру "Я не хочу хвалитися, але я
умію....", з метою пізнання усіх дітей, в тому числі переселенців.
Бережіть себе! Миру усім!
Немає коментарів:
Дописати коментар